Jungheinrich heeft voor de derde keer op rij een award ontvangen voor haar bezoekersmarketing rondom de vakbeurs Logistica 2015 in de Jaarbeurs Utrecht. Het bedrijf wist met een marketingcampagne met afstand de meeste bezoekers naar haar stand te halen.
Uitgebreide campagne
De award werd op de laatste beursdag uitgereikt door Martijn de Weerd, brandmanager Logistica 2015, en Nils Cramer, Account Manager bij Jaarbeurs. Het verschil met de nummers twee en drie uit de top drie was groot: gemeten naar voorregistraties (beursbezoekers die voorafgaand hun bezoek registreren) realiseerde het bedrijf uit Alphen ruim een kwart meer bezoek dan de nummer twee en meer dan 2,5 keer zoveel als de nummer drie. Het bedrijf had een uitgebreide campagne opgezet om relaties uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek op haar stand.
CONNECT
Die stand stond dit jaar in het teken van ‘CONNECT’. Daarmee doelde Jungheinrich niet alleen op het persoonlijke contact, maar vooral ook op de groeiende connectiviteit, automatisering en integratie in het magazijn. Daarbij werd goed gekeken naar de bedrijfsdoelstelling van bezoekers. Daardoor ontstonden er veel innovatieve ideeën en oplossingen voor het realiseren van meer veiligheid, kostenbesparingen of juist beter gewaarborgde processen.
Redactie LogistiekProfs